joi, 17 noiembrie 2011

Oltenii mai tari ca spartanii

Peste 6.000 de persoane s-au inghesuit la promotiile oferite de doua hipermarket-uri din municipiul Craiova, oamenii cumparand in special fructe si legume a caror preturi au fost mai mici cu 50 la suta.
321sdf 300x225 Haos in hipermarket: Peste 6.000 de craioveni s au inghesuit la promotii VIDEO  Craiovenii au venit, in
noaptea de miercuri spre joi, la cele doua centre comerciale situate pe Calea Bucuresti si in cartierul Craiovita Noua, fiind lasati sa intre in serii de cate 300 de persoane.
Oamenii au cumparat, in primul rand, fructe si legume, reduse cu 50 la suta. Astfel, un sac de cartofi de zece kilograme costa 3,8 lei, iar un kilogram de portocale a putut fi cumparat cu 1,5 lei. Potrivit purtatorului de cuvant al Inspectoratului de Politie al Judetului Dolj, agent Amelia Caprarin, aproximativ 50 de politisti si jandarmi au asigurat liunistea si ordinea publica.
Oamenii au marturisit ca si-au facut provizii pentru sarbatori. ”Am auzit ca sunt reduceri de pana la 50 la suta la unele produse si am venit sa vad. Am luat tot ce am gasit pe rafturi, dar la reducere, si am cheltuit 300 de lei. in mod normal ar fi trebuit sa scot din buzunar cel putin 500 de lei”, a spus o femeie.
“Pentru asigurarea linistii si ordinii publice au fost prezenti la cele doua magazine aproximativ 30 de politisti, de la ordine publica si serviciul rutier si 20 de jandarmi, precum si elevi ai scolilor de politie”, a declarat, joi, agentul Amelia Caprarin, precizand ca nu au fost raportate furturi sau alte incidente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu